Painting With A Twist

Paint and Sip

2411 S Hwy 27

Clermont, FL 34711

Open Today 12:00PM - 6:00PM

paintingwithatwist.com/clermont

Write a Review

Describe Your Experience

Tips for writing a great review:
  1. Be specific about your experience and the services that were provided.
  2. Be truthful - this review will help other consumers as well as the business.
  3. Be polite - give feedback in a constructive way.

Your Contact Details

All Reviews

S
1 month ago
Seriously fun and can't wait to go again
We've been to PWAT Clermont and have the best time every time we've gone!! The instructors are not only fun but really do help in making you feel like you're an artist. I seriously can't wait to get back and do it again!!
Response from Painting With A Twist
Sherry, Thank you for choosing our studio to create FUN art. Our team diligently assures each painter has a great experience. The step-by-step instructions make it easy to break down the painting. You can always ask our artists to repeat the step at any time too. We can't wait to have you back in the studio for some more relaxing and fun art therapy.
N
1 month ago
Loved everything about the experience!
I was very nervous the first time but the experience was amazing. I have no artistic ability and I am very proud of my paintings! Yes, as in more than one because I have been back several times. I have been to several classes with Lindsay because she is always enthusiastic and helpful. If you are looking for something to do with friends, family or both, I highly recommend.
Response from Painting With A Twist
Natasha, It's always fun to find a favorite artist to have as an instructor. This makes your experience more personable each time you come. We hope to see you soon!
C
1 month ago
I have went twice, so much fun!! Love Lindsey she's Awesome. Makes the class so much Fun! And is so patient with me,as I needed lots of help. Can't wait to go back
Response from Painting With A Twist
Christy, Lindsay is fantastic! She is very attentive and loves to make sure painters are happy and go home with a beautiful and unique painting they created on their own. Thanks for coming out and expressing your creative side.
F
1 month ago
Unhappy
Visiting a friend decided to take a class which I've done many times in Ga. where we were always able to complete our picture. For such a small class we should of been able to do so. Seemed like we were being rushed out by the instructor and helper. Feel that there wasn't that much detail that we would not of been able to finish but we didn't. This franchise is designed to go paint and have a picture to take home. Didn't happen!! Had to buy acrylic paint and finish at friends house.
Response from Painting With A Twist
Hi Fran, We're sorry you felt rushed. Please give us a call at 352.708.4466 so we may get your feedback on how we can improve. We do offer SOS sessions with an artist once a month for our painters who want to do finishing touches on their paintings. Best part is, this class is free. Our artists offer this in every class they teach. We hope to hear from you soon.
M
6 months ago
Fun, entertaining, great time with friends
I have visited a couple different Painting with a Twist, our Clermont studio has been the absolute best of them. The teacher/artist Alex and Rachel were two of the best ever. Very informative, helpful they don't rush through the painting process and they make sure that everyone is having a great time. If I could I would go several times a month. I have gone with a friend, on a mother son date, and with a group of girlfriends. Each and every time it was a blast. I cannot say enough great things about this studio.
Response from Painting With A Twist
Marlene, We love having you and your friends and family in the studio. Have you seen our new pallet paintings? See you soon!
M
1 year ago
Great time
Absolutely love Painting With A Twist!! So happy they are in Clermont. I've been there quite a few (10 or 12) times and will keep going back. Staff and owners are great!! Always cheerful and upbeat. Help when and where it's needed. Artists explain clearly how and what to do. Willing to help customize your paintings to suit your preferences. Would give it 10 stars if I could!!
Response from Painting With A Twist
It's always a pleasure having you in the studio! Thank you for being a loyal customer.
L
1 year ago
FIRE JESSICA
I THINK THECONCEPT OF PAINTING CLASSES MIXED WITH A LITTLE BEER AND WINE IS THE PERFECT VENUE FOR DATE NIGHT. I WAS SO EXCITED TO TAKE MY SPOUSE AND SHARE A FUN EVENING TOGETHER. HOWEVER, MY EXPERIENCE WAS TAINTED BY THE POOR ATTITUDE OF THE RESIDENT ARTIST, JESSICA. SHE HAD NO PERSONALITY, NO ENTHUSIASM AND IGNORED MY PLEAS FOR ASSISTANCE. SHE WAS VERY MONOTONE AND ACTED LIKE SHE DIDN'T EVEN WANT TO BE THERE. THE PEOPLE SITTING NEXT TO ME, TOTAL STRANGERS, SHARED THE SAME OBSERVATIONS. JESSICA YOU SPOILED WHAT SHOULD HAVE BEEN A PERFECT EVENING. DON'T KNOW IF I WILL RETURN TO THIS LOCATION.
Response from Painting With A Twist
Thank you for you feedback regarding your experience. We apologize it was not up to our standards. We will remedy the situation. Please let us know how we may reach you in order to offer a complimentary session to assure you have a great time. You may also contact us at 352-708-4466.
M
1 year ago
Tried to Cancel a reservation that was made less than 48 hours
I made a reservation for an event being held at 10 am on Mother's day. Purchased the spots... $75.00 total at 3 pm on 05/06 and found out later that evening that my children has planned something for us to do on Mother's day. Called the Clermont Location of Painting with a Twist and was told that due to the fact that it was less than 24 hours notification I would be issued a store credit. I do not want a store credit and would rather eat the $75.00 but I will never become a patron of this location again. Everyone be careful when making a reservation.
Response from Painting With A Twist
We did receive your call this morning and we appreciate the notice. However, we offered you store credit. As clearly stated on our website policy, we "require more than 48 hrs notice to provide you a refund. If less than 48 hrs notice you will be provided a store credit. Less than 24 hours notice, no refund or credit." Since you gave us less than 24 hours notice, we are not obligated to give you a refund or credit. Since it was Mother's Day, we were trying to be kind and offered you store credit but you had disconnected our call. We are sorry you were not able to take our offer for store credit rather than no refund/no credit.
K
1 year ago
So much fun to do!
I may never be Picasso, but I sure have fun trying! Great staff, helpful instructors, and lots of fun meeting new people.
Response from Painting With A Twist
Thanks Kristin. It's alway a pleasure having you!
M
1 year ago
Great owners and awesome staff members
Great owners and staff. The classes are fun and if you never painted in your whole life you will be amazed at how well you do.
Response from Painting With A Twist
Thank you Michele. We appreciate you and your feedback! We look forward to seeing you soon.