Handyman Matters

Handyman Service

240 South Broadway

Suite 206

Denver, CO 80209

Closed Today Closed

handymanmatters.com/offices/cherry-creek

Write a Review

Describe Your Experience

Tips for writing a great review:
  1. Be specific about your experience and the services that were provided.
  2. Be truthful - this review will help other consumers as well as the business.
  3. Be polite - give feedback in a constructive way.

Your Contact Details

All Reviews

C
2 days ago
Great service, reasonable price
Easy to schedule appointment, communication from company was excellent, professional service. Waterproofed my shower stall plus a few other jobs. First time I have tried this company (they were recommended by my plumbing company), and am impressed with the entire experience.
Response from Handyman Matters
Thanks Charlene!
M
3 days ago
Great Job, Nice Guy, Well Done!
Was a pleasure to work with and made the job easy as pie. Thanks!
Response from Handyman Matters
Thanks Max!
A
1 week ago
Terrible Experience/Tried to Overcharge Me
I needed HM to fix 3 dry wall holes - 2 were very small and had the drywall piece that had been cut out still in tact, the 3rd was 3x3 at most. He originally quoted me “it could be as high as $600 but I don’t think we will get that high” which I thought was ludicrous to begin with but just wanted it done so I agreed. He then proceeded to take all day, make excuses for why it was such a hard job, and then not finish. He had to come back on Saturday morning to finish and then wanted to charge me $700!
Response from Handyman Matters
Hi Andrew, I'm looking over the notes I have from our technician and there were 4 drywall holes (one was in a cabinet) all a grade 3 smooth. I'm also showing a final bill of $590 which included materials ($65) so you were not charged $700, and were under the intially approved $620 quote. One of the issues that made this drywall patch have additional challenges is that the plumber cut a zig zag pattern and also removed the studs so he could sweat copper. So in addition to adding drywall, we also had to add back the studs. The other problem with drywall is that the mud doesn't always dry as fast as we'd like. However we did not charge you during the wait time. I see in his notes he allowed the mud to dry and checked twice (2 PM and 4 PM) on the initial work day but it was not dry and therefore he could not sand it. This is why he had to return on Saturday to sand. We hope this explanation helps, we're sorry you're frustrated, we would have liked to have completed this on day 1 however we have to do the job correctly so therefore we had to wait for the mud to dry.
S
2 weeks ago
Gutter Cleaning
I originally used Handyman Matters of Aurora last year when we bought our house. The Denver office has absorbed the Aurora office. Dispatch sent Jim oout with his High Space cleaning gear. He was able to clean our second story gutters from the ground, so no worries aout anyone falling off of a ladder or the roof. Jim is very personable and professional. Great service, great company!!
Response from Handyman Matters
Thanks Scott! We like Jim as well!
I
3 months ago
High Quality Service
I had Stratton out to my home initially to do a drywall patch. After this was completed to perfection, I had him do a tile backsplash in my kitchen. I've already booked him for my deck to get ready for my Summer parties. I'm so happy I found a company I can trust!!!
Y
4 months ago
Great communication & customer service!!!
I called around to five different companies to get my door fixed with no call backs I was about to give up when I found Handyman Matters in a magazine that was delivered to my home. Megan answered the phone very professional and polite. She listened to my concerns and insured me I was in the right hands I even vented a tad too much about the issues I was having with other companies calling me back it get’s frustrating. Joel called me Thursday afternoon to confirm our appointment luckily because I forgot what time he was even going to arrive on site, Joel came out the next day was able to measure my door go to the store pick up the door and install it in one afternoon. The following Monday Megan followed up with me to check on the work that was preformed how many companies do that anymore? I will be using Megan and her team again!
Response from Handyman Matters
Thank you Younis!
D
4 months ago
Simply the best in town!
We've worked with Handyman Matters for a few years now for the over 500 properties we manage. The quality of work you get, the prices, the customer service- it just can't be beat. I encourage any homeowner, real estate agent, and property management company to use them!
Response from Handyman Matters
Thanks David!
M
4 months ago
High Quality
I needed tile installed in my living room and bathroom (about 350+ sq ft). I made some calls and either I found "tile guys" that were not licensed but would still charge premium, or other reputable companies that would give me a date months away just for estimation. Handyman Matters was here on a Friday for the estimation, just couple days after calling them. I was super happy with their professionalism and hired them right away. We also got the material same day. Work was complete next week. I can't imagine how one can do a better job than what they did, no complaints from me. Job well done, honest and good communication. Definitely recommend.
Response from Handyman Matters
Thanks Mildred!
L
5 months ago
I love this company!!!
From start to finish I had the best experience with this company. I'm a landlord and own several properties but I just don't have the time for the repairs that come up as my homes are older and things can get wonky. Several companies in the past have either never returned my phone call, or worse, they've come and made my homes a disaster. Today I found a company I know I can trust!!! Jesse arrived on time, assessed the work, fixed it in minimal time and I was able to pay with a credit card (my other contractors always wanted either a check or cash, no other option). Also Megan in the office was always so nice to talk to and was very helpful.
Response from Handyman Matters
Thanks Leah!
S
6 months ago
High quality. Job well done.
Each time they were on time. The cost was as quoted. Great job.
Response from Handyman Matters
Thanks Sandra, we are glad to hear it!