Handyman Matters

Handyman Service

9102 East Holmes Street

Tucson, AZ 85710

Open Today 9:00AM - 3:00PM

handymanmatters.com/offices/tucson

Write a Review

Describe Your Experience

Tips for writing a great review:
  1. Be specific about your experience and the services that were provided.
  2. Be truthful - this review will help other consumers as well as the business.
  3. Be polite - give feedback in a constructive way.

Your Contact Details

All Reviews

A
4 days ago
Great work
Scott did some work for us when we prepped our house to sell. He replaced the glass in our windows and it looked amazing. We we so impressed by the work he did.
D
5 days ago
Efficient, courteous, intelligent
I needed a new toilet installed and an electric outlet replaced. When he arrived at my house Mark had already picked up the toilet from The Home Depot. The toilet was installed and the outlet replaced in an hour. Mark is intelligent, efficient and pleasant to work with. I am 81 years old with no family or friends who can help with upkeep around the house, so Handyman Matters is a Godsend for me, and - even better -I found the prices to be reasonable.I will be calling again!
E
5 days ago
As always, perfect service
Don't ever hesitate to hire this company. Smart, efficient, professional & friendly.
Response from Handyman Matters
Thank you for the positive review, Elaine. We look forward to seeing you again!
A
1 week ago
Great Service!
Mark arrived on time and ready to go with my list of items. He fixed some problems from another company that had installed my previous faucets --Love the new ones and appreciated the attention to detail. I have had this company do a lot of work in my home and the quality has been wonderful! I have and will continue to refer them.
Response from Handyman Matters
Thank you for the 5 star review! We will pass along your kind words to Mark. We look forward to doing future projects with you.
J
1 week ago
Excellent service
Best place for handyman services. On time, reliable, trustworthy, reasonable, high quality. I’ve had bad experiences with other companies but this one always wins. Won’t call anyone else!!
Response from Handyman Matters
Thank you for the 5 star review and your continuous business. We strive for excellence in all of the qualities listed. We look forward to your call and doing future work with you!!
H
2 weeks ago
overly expensive
We needed a window replaced in the kitchen after it was damaged in the last storm.the repairman thought we only wanted the glass replaced i informed him that the frame was damaged and needed to be replaced with a new window. after removing the old window i was told he was going to purchase the new window which we had decided to be aluminum.this trip took 40 minutes.i received no paper work on the new window as to cost or where it was purchased or warranty. after it was installed again i was informed that he needed to go get the trim and sealant for the new window.again another trip of 40 min .i live 2.5 miles from Home Depot on Broadway. after he had finished he informed me he had broken his credit card reader and the office would email me my invoice. ok, i noticed after he had left that in lieu of repairing the inside drywall he had placed wood trim around the window.not what i would have liked as it doesn't match any other window.also the trim around the outside of the window was wood,not the fiberboard junk thats on it now. i have called the office and asked for an invoice of what was done. i was sent this: labor $375 service trip charge $30 materials and truck supplies $253.80. so the window cost what? and is from where? any paper work or warranty?? service trip charge ? truck supplies are what ?? i was told that before work was started he would give me an estimate.never happened. not the way to run a business.I'LL not recommend or give them my business.
Response from Handyman Matters
Mr. Nelson, we sincerely apologize for any miscommunication and for your dissatisfaction in our company. However, I am a bit disappointed and confused why you wouldn't have mentioned anything to us when you called the office twice after the job was completed. We would have been more than happy to resolve any issues you have. Also, when Mark, our craftsman was at your site, he did go over everything with you before he did any of the repairs. After you agreed, he proceeded and completed your repairs. You told the office at your initial call that you had broken glass and damaged window trim from a previous storm. Not the entire window. That is what we dispatched to him. He did not use fiberboard junk, he actually used non-deteriorating hardiboard concrete based trim. As for your invoice, you had asked for the total to stay at the $300 mark which we said could happen when we thought it was a glass and trim replacement. When you agreed on a new entire window, it was impossible to stay at that amount. It doubled the work involved, which was discussed with you prior to starting the job. Your exact invoice is attached. Craftsman Hourly Labor Remove and replace window that was broken with new window unit. White aluminum window. New exterior trim and interior trim and footprint repair. $375.25 Service Trip Charge $30.00 Materials - 36x48 white aluminum horizontal sliding window. Foam sealant, window sealant. Exterior and interior trim. Misc truck supplies. $253.80 BALANCE DUE $659.05 Mark purchased the window from Home Depot just as you discussed with him. Home Depot does not offer a warranty on stock windows. We do warranty our install for one year. When the job was completed and at the time of invoicing, Mark verified the completed job with you and you said "everything looks great". Again, if there was any after thought and you decided you didn't like something, a phone call to the office would have resolved that issue.
S
3 weeks ago
Excellent services, professional, friendly
We needed help in retiling a very old guest bathroom and installing various items. Scott came out and and he and a coworker did great job with the tile. He also installed a grab bar, a lamp, a mirror and a towel ring and painting some drywall left by the plumber then rehung one of our living room blinds and installed a smoke alarm. He was thoughtful and cleaned up after his work. The work was excellent and the bathroom now looks cheerful and fresh. The price was reasonable and Susan, their scheduling person, was helpful and friendly.
Response from Handyman Matters
We are happy to hear such positive feedback. Also, thank you for the 5 star review. We will be sure to pass along your praise to our Craftsmen and Susan. We look forward to helping you with future work.
L
3 weeks ago
Happy Homeowner
This is my second experience with Handyman Matters and I can't say enough about this company. Mark was on time, efficient and finished the jobs in a timely manner. Also gave me some great tips on future remodeling. Thanks again!
Response from Handyman Matters
Thank you for the 5 star review! We love hearing such positive feedback about our Craftsmen and our company. We will pass along your positive feedback to Mark! We look forward to working with you again on future projects.
W
3 weeks ago
Excellent service, once again!
We have used Handyman Matters three times now. Aaron has been or technician the last two times and has done an excellent job. We hired him for a half-day package last week, to do all sorts of small jobs in a home we just moved into. He is courteous, professional, efficient, and knows what he is doing! We have already started a list for our next half-day block!
Response from Handyman Matters
Thank you for your continuous business, positive review and feedback about Aaron! We will pass your kind words along to him. We look forward to doing future projects with you!
R
4 weeks ago
Very professional, courteous, and efficient.
Mark was very willing to discuss different options to resolve our issue. Once we decided on a course of action Mark was able to quickly resolve the issue.
Response from Handyman Matters
Thank you for the positive review, we will pass along your kind words to our craftsman Mark. We look forward to working with you soon.